Telefonia IP i CallCenter

Telefon przestaje być kojarzony tylko i wyłącznie z rozmową telefoniczną. Współczesny biznes wymaga, żeby jeszcze przed odebraniem połączenia było wiadomo kto dzwoni, co go łączy z firmą, ile kupuje/sprzedaje i jakie jest jego saldo obrotów. Podobnie koniecznością stają się wideorozmowy i wideokonferencje. Coraz popularniejsza formuła telepracy i pracowników mobilnych staje się wyzwaniem dla systemu telefonicznego.

Powyższe kwestie oraz wiele innych dostarczają oferowane przez nas systemy Telefonii IP i CallCenter, którą w szczególności kierujemy do organizacji, które:

  • oczekują od systemu telefonicznego więcej niż realizacji rozmów telefonicznych,
  • planują lub już korzystają z pracowników mobilnych i telepracowników,
  • posiadają rozproszoną terytorialnie strukturę,
  • chcą ograniczyć koszta łączności telefonicznej.

Wdrażając proponowane przez nas rozwiązania Telefonii IP i CallCenter zapewniamy:

  • zaprojektowanie i dostarczenie systemu zgodnego z potrzebami Klienta,
  • integrację systemu z aplikacjami klasy ERP,
  • szkolenie z zakresu administracji systemem Telefonii IP i Callcenter,
  • zaawansowaną opiekę nad wdrożonym rozwiązaniem z gwarantowanymi czasami usunięcia usterki.

Polecamy również inne nasze produkty komplementarne do rozwiązań Telefonii IP i CallCenter: