Proponujemy szereg innowacyjnych rozwiązań, zapewniających współczesnym pracownikom bardziej wydajną i efektywną pracę nie zależnie od lokalizacji. Rozwiązania Collaboration zostały stworzone z myślą o ułatwieniu komunikacji zespołom, dostarczając błyskawiczną prace grupową. Co umożliwia szybciej reagować i podejmować kluczowe decyzje.
Zunifikowana komunikacja wychodzi naprzeciw potrzebom rynku zapewniając mobilność, ułatwiając komunikację i współpracę w ramach organizacji.
Telefonia IP – CallCenter
W dobie powszechnego dostępu do informacji oraz nie ograniczonej komunikacji sukces twojej firmy może opierać się na szybkiej i niezawodnej komunikacji. Nie zależnie od skali prowadzonego biznesu i a także jego charakteru stawiając na telefonie IP otrzymasz dostęp do komunikacji ( głosowej lub video ) wszędzie gdzie jesteś.
Postaw na VOIP i oszczędzaj na:
- skomplikowanej infrastrukturze, centrali telefonicznej i jej obsłudze.
- samych połączeniach ( za darmo w ramach komunikacji wewnątrz firmy ),
- na utrzymaniu łączy do sieci PSTN.
Wideokonferencja IP
Znasz Skype ?
Oczywiście że tak, każdy go zna. Wideokonferencje stały sie powszechne właśnie dzięki niemu. Niestety ma on swoje wady jak każde inne niekomercyjne rozwiązanie wideokonferencyjne:
Jakość połączeń
Bezpieczeństwo treści
Uciążliwe reklamy
Brak możliwości wykorzystania terminali wideokonferencyjnych
Brak możliwości wykonywania połączeń poza daną sieć ( skype, google, itp)
Limit ilość uczestników spotkania wideokonferencyjnego
Rozwiążemy za Ciebie powyższe problemy proponując najlepiej dopasowane rozwiązanie z naszego portfolio rozwiązań zarówno chmurowy, hybrydowych czy on-premise.
Systemy multimedialne
Przygotowujemy oraz wdrażamy projekty interaktywnych pomieszczeń, miedzy innymi sal multimedialnych, audytoryjnych, wideokonferencyjnych. Nasi klienci mogą liczyć na pełna obsługę w zakresie doradztwa, dostawy, instalacji oraz uruchomiania systemów. W swoim portfolio posiadamy szeroki zakres realizacji począwszy od nowoczesnych centrów obsługi sieci, centrów zarządzania kryzysowego jaki i rozwiązań telepresence. Dzięki bogatemu doświadczeniu w pracy z systemami A/V oraz systemami sterowania jesteśmy wstanie sprostać każdemu życzeniu klienta.
Oferujemy wsparcie w zakresie:
- Prezentacji wizualnej
- Sterowania
- Nagłośnienia
- Wspomagania konferencji
- Obróbki i dystrybucji sygnałów
- Informacji wizualnych
- Komunikacji audio-video
Contact Center
To zestaw rozwiązań komunikacyjnych wspierających komunikacje w firmie, w zależności od potrzeb można go wykorzystać do wspomagania pracy wewnątrz organizacji lub do budowania relacji z klientami. Rozwiązania Contact center pomagają w zarządzaniu informacjami, pozwalają na optymalizacje procesów, a także na skuteczne gospodarowanie zasobami kadrowymi.
Zainwestuj w Call Center i zyskaj:
- łatwość zarządzania oraz spójna obsługa klienta
- pełna skalowalność
- poprawa produktywności dzięki możliwości monitorowania pracy
- obniżenie kosztów
- poprawienie przepływu informacji wewnątrz firmy, oraz w współpracy z klientami